V predchádzajúcich častiach seriálu o zelených budovách sme načrtli prečo sú zelené administratívne budovy lepším miestom pre biznis. Uviedli sme základné informácie o hodnotiacom systéme LEED…
02.09.2012Či už ako architekti alebo ako projektanti, sa pri práci z času na čas stretneme s požiadavkou vyčísliť podlažné plochy kancelárskej budovy, bytového domu či nákupného centra. Na prvý pohľad…
30.08.2012Notebook sa stal súčasťou väčšiny domácností a kancelárií. Šetrí nám miestom, nemusíme k nemu využívať žiadne prídavné zariadenia a môžeme ho ľahko prenášať . Na druhej strane nám jeho výhody…
27.08.2012Určenie doby nájmu (v prípade, ak nejde o nájom na dobu neurčitú) je jednou zo základných náležitostí nájomnej zmluvy na nebytové priestory, ktorá, ak absentuje, tak nájomná zmluva bude neplatná.
23.08.2012Predstavte si, že prednášajúci počas svojej prednášky, držiac v ruke tablet alebo smartfón, niekoľkými kliknutiami spustí žalúzie alebo zvýši intenzitu osvetlenia. Hudba budúcnosti? Omyl. Videli a…
21.08.2012Na vlastné oči sme sa presvedčili, že nie je kancelária ako kancelária, a že i coworking môže byť súčasťou väčšieho celku. Boli sme navštíviť The Spot. Miesto, ktoré združuje nadšencov, geekov,…
17.08.2012Prinášame vám exkluzívny seriál o pohľade developerov na to, ako oni vidia slovenský trh, kde sú jeho pozitíva a negatíva, ako je na tom s preferenciou "zelených" stavieb, či aké sú špecifiká…
13.08.2012Pociťujete bolesť v oblasti lakťa alebo vám drevenie ruka pri práci na počítači? Dôvodom môžu byť zápaly svalov a šliach, ktoré by ste rozhodne nemali podceňovať! Pokiaľ ste v práci vystavení…
09.08.2012Minister práce Ján Richter predložil na schválenie nový Zákonník práce. Okrem iného sprísňuje ochranu zamestnanca v oblasti monitoringu jeho činnosti na pracovisku. Čo všetko sa v práci v …
01.08.2012Sedavá práca v kancelárii sa javí ako nenáročné zamestnanie. Ale, aká je skutočnosť? Chrbtica je súčasť pohybového aparátu, ktorá počas sedenia trpí statickým preťažením: po 30-tich minútach…
30.07.2012Konštrukcia a usporiadanie kancelárskych priestorov môžu významne ovplyvniť produktivitu práce. Organizovaný priestor vytvára efektívnu prevádzku a pohodlie zamestnancov. Vtedy sa dostaví aj…
27.07.2012Ak zariaďujete kanceláriu pre mladú alebo začínajúcu firmu riešite otázku ako vyplniť tieto kancelárske priestory bez toho, aby ste prekročili rozpočet. To, že kancelárie zariadite s ohľadom na…
26.07.2012