B2M investuje do vlastného call centra

11.11.2015

Internetová spoločnosť B2M, ktorá na Slovensku prevádzkuje úspešnú službu 123dopyt.sk, investuje do regionálneho call centra – zakladá novú spoločnosť B2Call. Hlavným dôvodom tohto rozšírenia je skvalitnenie ponúkaných služieb. „Jedným z cieľov je rozšírenie kapacity našej služby. Prostredníctvom B2Call posilníme aktívne vyhľadávanie dodávateľov pre dopytujúcich zákazníkov,“ vysvetľuje Otto Kočí, riaditeľ služby 123dopyt.sk i sesterskej ePoptávka.cz., ktorej sa rozšírenie priamo týka. Profitovať z rozšírenia bude aj slovenský 123dopyt.sk, keďže prostredníctvom B2Call sa budú aktívne vyhľadávať noví dodávatelia aj pre zákazníkov slovenskej verzie služby.   Chceme, aby naši zákazníci mali možnosť vyberať si spomedzi viacerých relevantných ponúk od kvalitných dodávateľov,“ dodáva Kočí. Do konca tohto roku by mala spoločnosť B2Call pôsobiť v ďalších dvoch lokalitách. Spolu s Prahou, kde už pôsobí call centrum materskej spoločnosti B2M, a Plzňou, tak budú špecialisti vyhľadávať nových dodávateľov o. i. pre 123dopyt.sk, v štyroch lokalitách.  

Call

Ilustračné foto: Freeimages.com

Služba 123dopyt.sk je dlhodobo úspešný internetový projekt českej spoločnosti B2M, ktorý sa zameriava na oblasť B2B. Službu využívajú malé a stredné firmy, štátne inštitúcie i živnostníci. „Od roku 2006, kedy bola služba spustená, dochádza neustále k jej vylepšovaniu. V tejto fáze sa sústredíme na pridanú hodnotu, ktorú chceme dopytujúcim ponúkať,“ vysvetľuje Kočí. „123dopyt.sk už dlho nie je iba technologickou aplikáciou, ale službou, ktorá zabezpečuje celé spektrum činností. V súčasnosti rozširujeme vlastné tímy, ktoré zabezpečujú kvalitnejšie vyhľadávanie dodávateľov. Na jeden zadaný dopyt zasielame totiž priemerne 9 ponúk,“ prezrádza Kočí. 

Do konca roka by malo v B2Call v troch českých mestách pracovať sto obchodníkov. Podľa Otta Kočího sa spoločnosti darí nadväzovať spoluprácu s kvalitnými obchodníkmi a zároveň držať fluktuáciu na nízkej úrovni, čo je v tejto oblasti podnikania ojedinelé. „Naši obchodníci oslovujú klientov s ponukou budúceho biznisu, t.j. ponúkame im možnosť získať dodatočné zákazky za veľmi výhodných podmienok. Samozrejme, pre úspech musia všetci zúčastnení urobiť maximum,“ hovorí Kočí a dodáva, že v službe sú registrovaní aj dodávatelia, ktorí cez zákazky sprostredkované cez 123dopyt.sk realizujú i desiatky percent svojho obratu.

Služba 123dopyt.sk je na slovenskom trhu 9 rokov a patrí jej silná pozícia v rámci segmentu. Najtypickejším registrovaným užívateľom služby je remeselník, živnostník alebo menšia firma. 

Zdroj: B2M.CZ

Prieskum

Top ponuky