Partners expandujú do SR ako Simplea

19.07.2021

Najväčšia česká finančno-poradenská skupina Partners Financial Services expanduje na Slovensko. Pre tento svoj krok si vybrala nový názov a značku - Simplea. Tá bola zvolená pre komunikáciu všetkých budúcich skupinových aktivít na slovenskom trhu. Obchodne tu neplánuje tvoriť klasickú poradenskú sieť, záujemcom o spoluprácu plánuje predstaviť svoj úspešný franšízový koncept bankovo-poradenských pobočiek pod názvom Simplea Point. V prvom roku ich plánuje postaviť 50. „Ide o náš kľúčový projekt roka 2021. Zahraničná expanzia skupiny Partners, vrátane kompletnej internej produktovej a technologickej propozície, bola spustená v prvom štvrťroku a prvých klientov plánujeme privítať v septembri," približuje Petr Borkovec, generálny riaditeľ finančnej skupiny Partners.

1

Foto: P. Borkovec / Zdroj: Simplea

Spolu s poradenstvom a konceptom franšízových pobočiek prináša skupina Partners na slovenský trh aj niektoré vlastné finančné produkty, dodávané prostredníctvom dcérskych spoločností. Rovnako ako v Českej republike tak úspešná fintechová Simplea Pojišťovna ponúkne jednoduché a transparentné životné poistenie bez komplikovaných poistných podmienok a s 99% zárukou poistného plnenia. Partners Invest prinesie na Slovensko pod značkou Simplea Investície nízkonákladové investičné riešenia, vrátane fondov na báze ETF a ESG stratégií. Trigea zároveň príde s eurovým variantom svojho úspešného retailového realitného fondu. Všetky finančné produkty budú integrované do jedného komplexného klientskeho systému, ktorý bude v ďalšej fáze doplnený o výnimočnú bankovú mobilnú aplikáciu vyvíjanú spoločne s projektom Partners Banka.

„V súčasnosti na Slovensku hľadáme a vyberáme 10 Master franšízantov, ktorí sa stanú našimi dlhodobými partnermi v rozvoji a riadení obchodu a v budovaní siete franšízových pobočiek a privátnych poradenských kancelárií," hovorí Peter Michajlov, ktorý vedie expanziu skupiny Partners na Slovensko. Zároveň tým približuje plánovaný obchodný model kamenných franšízových pobočiek Simplea Point a privátnych poradenských kancelárií.

„Do konca roka 2025 by sme chceli vybudovať sieť 70 franšízových pobočiek Simplea Point a 120 privátnych poradenských kancelárií," doplňuje Peter Michajlov s tým, že počiatočné náklady na vybudovanie franšízy sú približne 40 000 eur a v každej pobočke sa počíta s približne 5 zamestnancami. Simplea Pointy, podobne ako obdobný koncept Partners Marketov v Českej republike, budú kamenné pobočky, ponúkajúce komplexné finančno-poradenské služby a dostupnosť väčšiny finančných produktov z trhu pod jednou strechou, klientom naprieč regiónmi.

Simplea na slovenský finančný trh prináša nový obchodný a podnikateľský model, určený pre skúsených manažérov a vyspelé podnikateľské osobnosti so skúsenosťami aj bez skúseností z finančných služieb.

Zdroj: Simplea

Prieskum

Top ponuky